wtorek, 29 października 2019

Odmiana przez przypadki ;)

Odmiana przez przypadki


Mianownik: kto co? (jest)
Dopełniacz:  (a) Kogo, czego?(nie ma)
Celownik: komu, czemu? (się przyglądam)
Coś widzę to nie ściema
Biernik: kogo, co? (widzę) (coś faktycznie)
Narzędnik: z kim, z czym? (nawet) (idę)
Miejscownik: o kim, o czym? (mówię) dość lirycznie
Wołacz: ooo!, (ej Ty, o Tobie ciągle mowa)
Odmiana przez przypadki i boli głowa.

Mianownik - kto i co?
Dopełniacz -kogo czego?
Ja jestem, zeszyt też, brakuje piątki z polskiego,
Celownik - komu, czemu?
Biernik - kogo, co?
Przyglądam się zeszytowi, a widzę samo zło,
Narzędnik - z kim, z czym?
Miejscownik - o kim, o czym?
Ze łzami w oczach patrzę, myślę właśnie o tym,
Wołacz -o! Odmiano wejdź proszę mi do głowy, bo ja mam tu na prawdę stan lekko podbramkowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Stories by Klaudia KiKi on Medium

Życzenia - zbiór