czwartek, 30 listopada 2017

Serum prawdy

A gdyby tak do ujścia wody
Dosypać serum prawdy
Czy wyjawili by swe powody
Ci co chowają je na dnie

Czy na pewno chcielibyśmy usłyszeć
- dzwonię do Ciebie bo tylko Ty zawsze odbierasz
Albo - lubię Cię widzieć,
Swoją brzydotą humor mi poprawisz
- kocham Cię nadal
- chcę byś mnie kochał do końca życia,
Mimo, że spadam
Usluszysz gdy tylko spróbujesz mnie dotykać
- Mogę kiedyś mieć ochotę na niezobowiązujący seks
dlatego czasem, potem,
Piszę do Ciebie jak jest
- masz kasę może kiedyś mi pożyczysz
Albo zwyczajnie
- lubię, że się cieszysz jak mnie słyszysz

Czy takie serum prawdy
Wyjasniloby przyczynę
Czemu swoim byłym
Nie mówisz, że masz dziewczynę

I czy wyjaśniloby czemu
One wciąż mają Cię w życiu
A nie chcesz być w moim
To przykre jest
Misiu. ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Stories by Klaudia KiKi on Medium

Życzenia - zbiór