środa, 22 marca 2017

Zasnęłam

Zasnęłam
I był to sen o Tobie
Widziałam
Jak krzywdę sobie robię

Serce mi wali jeszcze w tej chwili
Bo był to sen ładnie nie miły
Był to sen w którym było Ci mało
I to mi serce złamało

Szczerość i szczęście Twoje
Sparaliżowały mięśnie moje
I nie wiem jak sobie z Tym poradzić
Zazdrości zaradzić

Chciałbym uciec by uniknąć konfrontacji
Powiedzieć kochany, że nie będzie mnie na kolacji
I przecierpieć samej leżąc w czarnym piachu
Bo przestraszyłam się własnego strachu

Nie myślałam, że tak ciężko będzie zrezygnować
Wszystkie sznurki w kieszeń schować
I przeczekać w ciszy do lata
Nie mam żadnego prawa, kiedy nie mam chłopaka

Zasnęłam
I śniłam sen o Tobie
Widziałam,
Jak krzywdę sobie robię

I serce mi wali jeszcze w tej chwili
Bo tam moi przyjaciele byli
A Tobie było po prostu za mało
I to mi serce zupełnie zlamało

A Tobie to nie wystarczało
I to mi duszę na strzępy porwało

A Tobie coś innego szczęście dawało
I to mi serce zlamało
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Stories by Klaudia KiKi on Medium

Życzenia - zbiór