wtorek, 21 marca 2017

Żeby moje niebo

Żeby moje niebo, nie było Ci kulą u nogi, 
mogę sprzątnąć Ci je z drogi, 
jednakże jeśli problem w tym, że Ci ono nie przeszkadza 
to nie przestawaj ze mną rozmawiać 
i pozwól się kochać 
i bądź jaki jesteś, 
bo jesteś cudowny z każdym swoim gestem, 
z każdą zasadą jeszcze nie ustaloną 
z każdą wadą ledwie zauważoną 
z każdą zaletą, która może też być wadą 
i ze swoją swobodą i ze swoją odwagą. 

Nie mam wpływu na to co czuję 

i na nogi jak z waty, kiedy mnie całujesz, 
ale jeśli moje niebo będzie Ci kulą u nogi, 
powiedz tylko słowo, 
a póki można, zawrócę z tej drogi 
i tęsknotę przekuję w żałobną poezję 
i utonę jak w winie w wolności herezji 
i choć nigdy nie zdołam przestać Cię kochać 
to obiecuję zbyt długo nie szlochać, 
bo najbardziej bym chciała żebyś znalazł szczęście 
i liczę się z tym, że nie w moich objęciach, 
bo niestety nikt nie ma wpływu na to co czuje, 
a ja się rozpływam, kiedy mnie całujesz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Stories by Klaudia KiKi on Medium

Życzenia - zbiór